Nu har jag varit borta länge!

Igår åkte vi till Heron City i Kungens kurva. Först bowlade vi i en timma,
det märktes att jag inte hade bowlat på ett par år för jag fick inte ner en
enda kägla de fyra första gångerna. Så kass är jag men jag fick en strike,
men ganska givet så förlorade jag men det gör inget det var ju kul!
Efter de så gick vi och handlade på donken och fördrev tiden tills bion började,
vi såg Göta Kanal 3. Jag skrattade högst i hela salongen den var ju skit rolig!!

Sen åkte vi hit och jag och Robin packade ner pyamasen för att åka till Kallhäll
och ha Wii natt. Fris bee golf (stavas de så?) var faktiskt riktigt kul men sen
var dom andra spelen inte lika roliga. Jag var lika dålig på de som med bowlingen :P

Vi vaknade vid ett idag och gick till Ica för att köpa färskt bröd, det är vardagslyx!
Vi åt frukost och spelade lite till och åkte in till Jakan för att Emilia ville ha ett par
jeans men hon hittade inga. Jag blev sugen på att shoppa och hittade en massa bas
plagg på rean men jag har nästan inga pengar kvar så när jag kommer hem då
ska jag ta med mamma ut :)
Sen tog vi pendeln hem och har ätit och nu ska vi hoppa i säng! :) Sov gott ♥


Det här var det enda kort Robin fick på mig, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0