Resterna utav rean

Det blev lite rester utav rean men basplagg och det var bra annars brukar
det bara bli en massa saker som jag sen aldrig tar på mig. Jag är en sån där
"handla påväg till kassan" därför kom lyckligtvis bara Robins kalsonger med
idag annars kan det vara allt möjligt.
Jag gick inne på Gina och suktade efter ett brunt midjebälte men det är fortfarande
sibirisk vinter och då känner man inte för alla ljusa härliga kläder och jag har
inget hemma som passar bra till så jag väntar nog tills våren infinner sig lite mer.
Ett par beiga ridbyxor utan färgad skoning är jävligt snyggt men på mig, njaaah.
Det här fick det bli idag iallafall :)


Ifrån MQ, basplagg funkar alltid och är smartast att köpa :)
Kalsongerna är till Robin.


Smått och gott ifrån H&M och Lindex.


Tofflorna är ifrån Åhlens och de fick jag i julkalapp av Robins bror och hans tjej
men behövde byta till en storlek större. Armbandet bytte jag in istället för det
rosa Tomas Sabo jag fick utav Kajsa i julklapp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0