Söndag

Jag var på lagom bra humör när Sara och Ella kom jag hade mensvärk
så det bara sjöng härliga till och inga värktabletter hjälpte.
Så min kära syster fick snällt blåsa mitt hår och sminka mig :P
Sen kom morfar hit och Hans och Hugo, Ture var sjuk så han och Elin fick
stanna hemma. Vi åt tacos och Hugo och Ella såg på djungelboken.
Ella var helt frötrollad utav den så hon såg den två gånger, haha.
Sen fick lillpluttan feber och var väldigt slö.

Vi var över hos morfar och jag fick några dukar som mormor gjort ♥
jag gillar egentligen inte dukar men det här var något helt annat.
Jag saknar dig mormor väldigt mycket ♥

Nu ska jag lägga mig och sova och vi hörs imorgon om jag hinner,
jag har praktik till fem sen hem och äta och sen ska vi gå i skogen i tre timmar
med skolan så jag är ledig på Tisdag. Inte så lockande i detta väder jag kommer
frysa ihjäl! God natt sov så gott :)


Varken jag eller Ella var på topp idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0