Stockholm

Nu är jag framme i Stockholm och vi ska äta lite varma mackor :)

Imorse när jag vaknade skulle jag dra ur min laddare ur en förlängninssladd
men råkade slå i förlängninsdosan i ett bord så det kom blå blixtrar och sen
var det svart! Halva övervåningen var svart och tvättmaskinen slogs ut.
Så jag ringde till pappa och sa att du det har hänt en sak...
halvt skrattande frågade han vad jag nu hade gjort.
Jag sa att det hade kommit blåa blixtrar och att det var svart, då skratta
han bara. Så jag kände att jag kanske inte skulle röra datorn just då :P

Jag skyndade iväg till bussen och i skolan var det lektioner hela tiden så
där fanns det inte heller någon tid, men det har varit en väldigt bra dag :)
Jag fick MVG- på en historia uppgift, så det var pricken över i:et :)
Nej nu ska jag slänga i mig mackan :) och ägna mig åt min kära älskling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0