Teckenspråk

Idag i skolan fick vi en rolig överraskning vi började ha teckenspråk idag.
Det var ingen som hade reagerat på det för på schemat stog det social omsorg.
Men det var jätte kul, jag kan stava mitt namn och så kan jag öl och pizza haha.

Dagen i övrigt var jäkligt pratig ich irreterande för huvudet bara bankade.
Vi fick fika på en utav lektionerna och jag lämnade in en sak som skulle vara inne
i slutet utav veckan, alltså hade jag kunnat sova en timma extra igårkväll :(
Det var kul att vara tillbaka och se alla som man tycker extra mycket om så jag
blev lite kramsjuk imorse och flög på Kajsa, hon tyckte jag var söt :)


Här är alfabetet i tecken, lär dig ditt namn! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0