Vill ha!


Snart är våren här, eller snart det snöar ute men i affärernas världar iallafall.
Som vanligt lär jag behöva ta en ordentlig städning i mina garderober om jag
ska få plats med några nya snygga kläder. Men det här skulle jag gärna kunna
städa för, skorna hade jag förra året jag hade så jäävla ont i tårna varjde gång jag
hade dom det gick aldrig att gå in dom men jag kan inte sluta tycka dom är snygga
men dom kommer bara att hamna i skohyllan. Läder armband är något jag absolut
förknippar sommaren med (jag köper alltid när jag är i italien) och detta var riktigt
snyggt om man tar bort loggan. Men ärligt talat så är det nog kavajen jag behöver
mest. Jag hoppas verkligen att jag kan få börja klä mig snyggt jämt snart för när
man har en liten valp så går alla snygga kläder bort direkt för man vet aldrig om
dom förblir hela...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0