Begravningen

Begravningen gick som förväntat, men jag kommer inte
ihåg så mycket. När jag skulle lägga mina tre rosor på
hjärtats kista så hade jag sagt jag vill inte och vänt mig
och försökt gå men Signe hade tatt tag i mig.
När prästen sa "Robin är död" då brast det ännu mer än vad
det redan gjort för då kom läkarens röst upp i mitt huvud,
hur han bara kom in i rummet och sa "Robin är död".

Hjärtat ifrån mig och Brolle var jätte fint, och alla andra
blommor också. Vädret var kallt och regnigt då och då.
Änglarna uppe i himlen grät väl för att de skulle få ta emot
den finaste änglen som finns en gång för alla ♥

Bilder kommer senare, jag har inte orkat än. Jag önskar att
Brolle vore här, så att jag måste gå ut med honom och träna
och gå långa promenader istället för att jag bara ligger i min
säng. Jag har lovat att jag ska äta idag iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Lisen

du är stark gumman! <3

2010-06-20 @ 21:05:30
Postat av: Pillan

usch så himla tragiskt:( ger dig en styrke kram



skulle du vilja rösta på min dotter?



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=pernilla

2010-06-20 @ 22:07:03
Postat av: TSK

Beklagar sorgen verkligen,man kommer aldrig över sorgen saknaden och tomheten när någon så kär har lämnat jorde livet..

Man lär sig att leva med det, och det kommer du också kunna göra men det tar tid och låt det ta den tid det tar stressa inte...ta det lungt..

Har sett här vad du har skrivit och ser att du har massor av vänner och familj som stöttar dig enormt..



Du har styrkan och modet att klara av att leva med denna sorgen du har idag..



KRAM KRAM

2010-06-20 @ 23:08:32
Postat av: fannyisaksson

Det var starkt att du tog dig igenom begravning ändå! När kommer Brolle hem till dig då? <3

2010-06-20 @ 23:32:23
URL: http://fannyisaksson.blogspot.com
Postat av: Körven

Jag blir så berörd av dina inlägg, jag hoppas så att du tar igenom dig detta!! Det tror jag du kommer göra med, tids nog

2010-06-20 @ 23:53:42
URL: http://rebeccakorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0