fredag

Min syster blir snart utskriven och allt har gått bra,
skönt det. Så hon kommer hit snart.
Jag har precis duschat och ska ta en promenad med Brolle
nu så han får gå lös lite och träna på fot.
Duktiga killen skällde inte på en hund som gick förbi idag,
som han alltid brukar skälla på.

Sen kanske jag ska iväg till stan med mamma och Brolle
får vara själv hemma, jag ska kolla inne på MQ om dom har
någon lämplig klänning, sen ska jag köpa blommor och åka
till älskling med ♥ Jag måste ta med en sax och klippa gräset lite
för det har blivit långt. Jag är glad över att de på kyrkogården
tycker att platsen är så fin, för jag är där nästan varje dag och
plockar och håller på. Det är alltid ljus som brinner.
Det känns mer levande då på något sätt...


Precis när vi blev tillsammans...



Kommentarer
Postat av: M.

Varenda gång jag läser det du skrivit får man en tår i ögat. Men du ska veta att vi som inte känner dig tänker på dig väldigt mycket också. Jag tycker Robin kan vara stolt över att han hade dig som flickvän. Var stark Tina.

2010-06-04 @ 13:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0