Hektisk kväll

Nu är jag hemma efter ett kvällspass, som var
lite hektiskt. Men det är skönt när det är lite
tempo! Jag lyckades duscha halva mig själv också
och sen har jag blivit medbjuden till Gran Canaria
imorgon utav en gubbe på boendet, han trodde att
det var bäst att ta flyget dit istället för båt :P

Imorgon ska jag åka och rida hos Anna om jag nu
får tag på henne, men det blir nog på kvällen för
det ska vara väldigt varmt imorgon.
Men jag är riktigt sugen på en ridtur och så träffa
Novisen lite så dämpar det Brolle en gnutta.
Det var någon som undrade när jag får tillbaka honom
och det är sagt denna vecka sist vi pratade om det iaf.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, dom gamla gubbarna och tanterna på boendena kan vara riktigt roliga! Har jobbat både på boende och i hemtjänsten så jag har hört och sett mycket kul. :) Mindre kul är det ju för anhöriga med sina snurriga föräldrar. Kram Malin :)

2010-06-22 @ 10:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0