Hemma

Nu är jag hemma, jag och Emil åkte till Robin och
tände fler ljus. Det var jätte fint när det var mörkt.
Sen träffade vi Simon och Najtan och prata lite.
Det är skönt att vara ute på kvällarna och tänka på något
annat och jag sover bäst på förmiddagen.
Imorgon om det är fint väder ska jag nog ta med Brolle
och bada igen, det tycker han om :)
Sen du som kommenterar hur jag uppfostrar Brolle och
bla bla vad du nu har att säga. Jag tycker inte att du ska
yttra dig om ifall jag kan vara bestämd eller inte när du inte
själv sett det.

Sen har jag varit och lämnat Nova hos min systers pojkvän
eftersom att min syster blev kvar på sjukhuset för hon hade
en inflamerad blindtarm så hon har opererats ikväll.
Så jag har avanmält henne för tävlingen som vi skulle åkt på
med Vasquo på lördag. Det känns som att de hade inte behövt
ske nu, men allt händer tydligen på samma gång.
Min älskade syster ♥


När Brolle badade i Onsdags det var faktiskt varmt i vattnet och jag är
en riktig badkruka!


Simon är också nybadad och han vet hur han får mig att skratta iaf


Kommentarer
Postat av: Pia

Ursäkta, men det var i all välmening!! Jag har inte skrivit något om hur DU uppfostrar din hund bara vad en hund behöver, eftersom du skriver att du mår dåligt o går på starka tabletter så förstår du väl att hunden märker av detta. Om du tycker det är ok att han biter dig så, bra. Ledarskapet är inte på topp om man blir biten av sin egen hund. BLA BLA...

Lycka till.

2010-06-04 @ 06:31:24
Postat av: en som bryr sig

men pia du kan la bara skita it eller det är inte dina bekymer!! hon gör hur hon vill så lägg dig inte I !!!!!

2010-06-04 @ 09:47:34
Postat av: Körven

Nu är det Rebecca Korv som kommenterear igen! Jag kan bara inte sluta läsa din blogg, tycker det är så otroligt kul att läsa om dina och Brolles bravader så det får väl va en lite stalkervarning på mig ;)



Min Freja (min rottweilertik på snart ett år) badade också i onsdags, eller ja hon plömsade snarare i litegrann och fick en chock! Hoppas hon lär sig njuta av att bada sen i sommar ändå :)



Brolle verkar vara otroligt snäll (Att han bet till dig när du skulle tvätta han kan nog hända den bästa ) så det är nog inget att bry sig om, för övrigt vad jag läst verkar han ju också vara väldigt lättlärd och hur go som helst! Tycker det är toppen att du har han, speciellt i dessa svåra tider!

Kämpa på du, det kommer ni båda vara tacksamma över i eran framtid! :)

2010-06-04 @ 11:59:09
URL: http://rebeccakorv.blogg.se/
Postat av: Pia

Visst kan jag skita i att lägga mig i men har man en blogg och ett kommentarfält så får man väl ta att alla inte tycker lika eller kommer med råd som inte passar alla. Jag kommer aldrig att tycka det är ok, eller "kan hända" att en hund biter sin ägare för att den ska göra ren öron, klippa klor eller dyl. Har haft bruksraser i hela mitt liv bl.a rottis och det finns inte i min värld att detta skulle hända!! Klart jag också hoppas att det ska gå bra och att du kan ha honom hos dig.

2010-06-04 @ 16:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0