Ledig

Idag har jag varit ledig och det har varit väldigt skönt,
förutom att jag har jävligt ont i huvudet men det är nog
åska i luften. Jag och mamma har varit framme på stan
och handlat kläder :) kan visa det sen.

Igår kväll sprutade tårarna och jag orkar inte mer, jag har
inte varit hos psykologen efter begravningen och har ingen
tid förrän 25 augusti. Jag saknar Brolle och behöver verkligen
honom för att orka just nu, det finns inget bättre sätt att koppla
bort tankarna på. Det är skönt att jobba för jag tänker inte så
mycket men sen ligger jag bara hemma i sängen.


Kommentarer
Postat av: Linda

Tänker på dig hela tiden <3



Har inte Brolle kommit till dig än? Ska du inte få tillbaka han?

Kram

2010-06-29 @ 21:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0