Ledig

Jag är ju ledig idag och solen skiner ute men jag vaknade
omte förrän nu. Jag hade jätte svårt att somna igår
och såg en massa bilder framför mig, och sen när jag väl
somnade drömde jag om det... Det är så jobbigt när det blir
så för det finns ingenstans att ta vägen, det går inte än att koppla
bort bilderna och allt är mörkt och jag får panik.
Då vågar jag mig inte ta mig ner för att ta tablett heller.
Jag hostar och snörvlar så det gör det inte lättare.

Jag ska åka iväg till min syster om någon timma och ligga och
sola, sen ska både hon och jag rida. Vi hämtar dom med
transporten på sommarbetet för det går en hingst där och vi
vet inte hur King reagerar på det, han är ju unghäst.
Så vi får se hur det går idag, jag är faktiskt lite nervös för jag
har inte lust att få mig ett jävla äventyr. Sist kom vi inte längre
än 100 meter från stallet men det var nått år sen med.
Jag hoppas på det bästa och att Vasquo accepterat mig och sköter
sig fint idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0