Lördag

Det var någon som undrade vart på kyrkogården hans minnes
plats är och det är där blommor ifrån begravningar brukar ligga
om det är till någon hjälp. Sen Sofia Simon har inte ens facebook.

Jag har varit med Najtan och Simon sen jag vaknade och har
legat på en liten strand och solat. Sen åkte vi rally till Götene
och hämtade dricka. Nu ska jag duscha och sen gå bort till
Najtan. Idag är första gången som jag har skrattat så jag grät.
Simon kör av på en liten ficka, det kommer några på cykel och
han bara happ dom är på cykelsemester till Skellefteå och sen
sladda han därifrån. Där gick det inte att inte skratta.

Inatt blir det tre veckor, utan Brolle dessutom. Det går inte framåt
utan snarare bakåt just nu med tabletterna. Men det är väl som
alltid, utav sina framsteg man gör får man ett bakslag.
Jag hörde Robins röst igår på en video som jag hade glömt av,
jag kollade flera gånger och grät bara mer och mer.
Kanske nyttigt eller bara mer jobbigt, jag vet inte.


från igår.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tina, isf ber jag verkligen om ursäkt. Jag var inne och läste på den där vidriga gruppen, och på en kille som heter Simon stod det att han var förlovad med en Najtan. Men som sagt, verkligen stort förlåt!



Lider med dig när du skriver att det går bakåt. Anledningen att jag följer detta så mycket är för att jag har upplevt liknande själv för ett par år sedan. Tyvärr är det inte som dom säger, tider läker inte alla sår, men däremot lär man sig att leva med det.



Ta hand om dig.

2010-06-05 @ 20:54:22
Postat av: Elin

Hej.

Jag har i två veckor nu försökt säga något, skriva något som tröstar.

Men inser att det går ju inte. Sorgen måste få finnas och ta tid.



Jag är så ledsen för din skull, ledsen för att du mist din älskade.



Jag hoppas att du hittar din kraft och livslust i vovven, i vänner och din familj.



Många styrkekramar

Elin

2010-06-05 @ 21:09:12
Postat av: Linnéa

alltid skönt att man kan skratta igen efter något sånthär! kämpa på bara tina! :)

kram

2010-06-06 @ 22:18:56
Postat av: matte

Tack för svar tina

ska besöka platsen på kyrkogården..

känner varken dej eller robin

men man kan ju bara känna sorgen i hjärtat..

brolle är en fin hund tycker jag..

han kommer vara din stora stöttepelare..

ta hand om dej

2010-06-06 @ 22:22:13
Postat av: Anonym

va vacker du är tina!

2010-06-07 @ 10:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0