Måndag

Idag jobbar jag kväll så jag börjar inte förrän
klockan fyra. Det är skönt.
Igår låg jag inne i sängen hela dagen och hade inte
lust med nånting.
Jag la över lite bilder ifrån mobilen precis och hittade
några roliga. Efter begravningen i fredags stannade vi
på Bauhaus i Västerås och mamma hade tjatat på mig
strumpbyxor för att det var så kallt men dom åkte bara
ner till knäna så jag gick där inne och drog i dem och letade
klinkers till min syster. Då sa mamma på skoj gå in i
duschmontern och ta av dom då, det var genomskinligt.
Men jag hittade där dom visar olika garderobsdörrar, där
smet jag in och slängde av mig skiten.
Sen säger min syster till mig att jag ska provsitta en utomhus
jacuzzi för 70 000 som stog precis vid ingången så det gjorde
jag det med, det såg nog rätt kul ut...
Pillan självklart röstade jag på din dotter, hon var söt :)


Jag & Kajsa påväg till Jönköping i Dodgen :) ♥


I jacuzzin utan strumpbyxor...


Kommentarer
Postat av: Pillan

Tack för din röst vad gulligt av dig, såg även att man kan rösta varje dag så vill du det vore det jätte snällt.



Så himla tragiskt det du varit med om, kan inte i min vildaste fantasi förstå hur du mår:(



Ta hand om dig!

2010-06-23 @ 21:29:26
URL: http://lovelychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0