Måndag

Ny vecka, nya dagar att kämpa med.
Jag var hos min barnmorska förut och hon hade
inte långt ifrån tårarna, jag slapp göra en gyn
undersökning idag jag ska ta den om tre månader
istället. Mitt blödnings schema såg bra ut och jag kommer
inte få någon mens nu iallafall förklarade hon för mig,
jag väger för lite för det.
Jag var på Rydens och letade klänning men
allt var för stort. Katarina stod och grät och jag kände
mig ful och tjock. Jag har inte vägt såhär lite på säkert 5 år.
Jag höll på att svimma imorse, kroppen säger ifrån den orkar
inte mer. Precis som jag.
Jag har tagit en tablett och ska sova nu, jag trodde allt höll på
att gå åt rätt håll. Åt det bra hållet men nej det verkar inte så,
jag ska tydligen gräva min grop djupare innan jag får komma upp.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej fina Du! Jag har följt din blogg ett tag, men inte vetat vad jag ska skriva. Det vet jag knappt nu heller..finns inget jag kan skriva för att trösta dig, men vill ändå säga att jag tänker på dig även fast jag inte känner dig. Massa kramar till dig!!

2010-06-07 @ 16:26:28
Postat av: Vän

LIlla gumman kämpa på...

du ska veta att alla tänker på dig

2010-06-07 @ 22:07:51
Postat av: Louise

Så länge det finns ett redskap som hjälper dig upp ur gropen så får du ramla. Man måste ramla för att kunna inse och acceptera vad som har hänt. Du kommer vara påväg upp och både ramla och knuffas ner flera gånger men bara du kommer ihåg redskapet som hjälper dig upp så kommer det att gå bra. Ta hand om dig och var stark, och fortsätt kämpa för Robins skull.

Jag lider verkligen med dig.

Kram

2010-06-08 @ 01:01:24
URL: http://tillsdodenskiljerossat.blogg.se/
Postat av: ..

glad död

2010-06-08 @ 02:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0