Min första dag

Den första dagen är avklarad och det känns inte ens
som att jag har jobbat.
Jag fick ta en tablett imorse för idag är första dagen som
jag gått upp i "normal" tid så när jag var halvvägs i trappan
kom jag på att jag måste ringa Robin som vanligt, som
jag alltid gjorde varje morgon innan skolan.
Sen kom jag på att nej det går ju inte...

Men det har gått jätte bra att jobba, jag har pratat lite
om det där borta och det är okej om jag bryter ihop,
och det är skönt att veta. Det var någon som undrade vart
jag jobbar och det är på ett äldreboende som jag har haft
praktik på också.

Nu när jag kom hem från kaffet hos Kajsa hade Robins saker
kommit, när jag luktade i kepsen började jag stor lipa,
den luktade precis som han  ♥ Nu vågar jag inte röra den...
Och på fredag är hans sista dag ovanför jord...
Och jag har inte psykologtid förrän torsdag nästa vecka,
hur fan ska detta gå? Jag orkar inte, jag vill inte vara med om
detta! Hellre mitt liv än hans ♥


Kommentarer
Postat av: Erika

vill bara ge dig en styrkekram tjejen!

tänker inte skriva som alla andra att du fixar detta för det gör du inte..(inte nu i alla fall)

men du kommer gå vidare!



kämpa på!!

2010-06-16 @ 19:51:17
Postat av: Lisen

gumman du kommer klara dig igenom detta du är stark,massor av styrke kramar! finns här gumman <3

2010-06-16 @ 22:10:53
Postat av: Malin

Säger som Erika här: Vill ge dig en styrkekram!! Kram till dig!

2010-06-17 @ 09:18:12
Postat av: Emma

Jag vill bara beundra dig för din styrka och kraft. När man läser din blogg märks det hur mycket du verkligen försöker att gå vidare trots det tragiska och hemska du varit med om. Du lever på om dagarna, försöker hitta på saker, hur ledsen du än är.. det är så jävla starkt gjort så du anar inte! Ta till dig alla positiva kommentarer du får. Du hade en pojkvän som älskade dig över allt annat i denna värld.. ingen kommer nånsin kunna ta det ifrån er! Han kommer vaka över dig och er hund i resten av era liv. Livet är så jävla orättvist. Dom goda tas ifrån oss, dom onda får stanna kvar! Du fixar detta tjejen. Det kommer ta tid, men du har gjort enorma framsteg. Sköt om dig!

2010-06-17 @ 09:23:07
Postat av: emma

hejhej.. styrke kramar till dig;/ Vilket äldreboende ska du jobba på??



försök o ha de så bra som de går! Lycka till i morgon;/

2010-06-17 @ 22:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0