Onsdag

Brolle högg mig i tummen igår när jag skulle tvätta
öronen på honom med det där medlet. Jag har lite
hack och lite ont igår var den väldigt stor.
Jag får försöka igen med bara vatten annars får han en
munkorg snart.

Idag har jag varit med på en lektion, vi dansade salsa,
irländsk folkdans och cha cha. Det var faktiskt kul och
jag har det inte så svårt med kordinationen sen konståkningen
och där dansade vi även. Jag ska iväg till psykologen
om någon timma och sen om jag orkar ska jag åka och kolla
på ölbrännbollen. Solen skiner och jag hoppas det håller
i sig tills ikväll. Jag hade en stor gråtattack igår så jag hoppas
att jag inte behöver bryta ihop totalt. Jag har ätit tabletter
men det är ju inte alltid dem hjälper...


Kommentarer
Postat av: Lina J

det var super kul att ha med dig idag på dansen :) det är så rolig att få träffa dig! kram

2010-06-02 @ 22:18:48
Postat av: Pia

Vad bra att du gör saker och inte bara sitter hemma. Vad det gäller Brolle så använd inte vatten i öronen, det kan göra mer skada än nytta!!! Sätt på munkorgen om det behövs.

2010-06-03 @ 08:00:46
Postat av: Antonia

Tina, det var jättekul att du var med på dansen och det var kul att träffa dig senare på donken :)Tycker att du är jättestark och jag tänker på dig ofta ska du veta! Finns här för dig! <3

2010-06-03 @ 22:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0