Tisdag

Jag somnade inte förrän vid 2 igår med hjälp utav
en tablett och vaknade upp för en timma sen och
gick ut och rökade med Najtan och Happe.
Sen när Kajsa har slutat ska vi leta present till Signe
som tar studenten imorgon.
Jag ska försöka välja storlek på blomman till Robin
och allt det där jobbiga. Om jag orkar idag.

Igår kväll tonade vi Simons bil, min uppgift var att
ta bort bubblorna. Var faktiskt kul att pyssla med
något. Najtan satt mest i bilen och Simon och Linus
gjorde resten.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag beundrar dig oroligt mycket! Jag klickar in på din blogg varje dag för att se hur det går för dig! Du är så grymt stark!!!

2010-06-08 @ 19:40:17
URL: http://thehappyone.blogg.se/
Postat av: .

vad är det för happypills du petar?

2010-06-08 @ 20:35:24
Postat av: L

tycker att du kämpar starkt följer din blogg får en tår i ögat.. men jag vet vad du går igenom... men de är bra att du försöker ha lite roligt med...

2010-06-08 @ 22:38:17
Postat av: Christina

Får tårar i ögonen av att läsa det du skriver. Fortsätt kämpa, jag beundrar din styrka.

2010-06-09 @ 07:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0