Tisdag

Idag ringde polisen och väckte mig, han kom hit
och pratade med mig i en timma.
Jag har fått svar på vissa frågor och det var skönt.
Sen åkte jag, Emil och Najtan och åt pizza för igår
blev jag sugen på mat för första gången på 4 veckor.
Kajsa och Daneil kom och sen har vi bara suttit här
och pratat om Robin och allt möjligt.

Det var någon som frågade vart Brolle är och han är
hos Robins föräldrar. Han kommer tillbaka till mig
nästa vecka någon gång som det ser ut nu :)

Imorgon börjar jag att jobba, det ska faktiskt bli lite
skönt att tänka på annat och göra annat.


Kommentarer
Postat av: Linda

Tänkte på dig!

Vart ska du jobbar i sommar?



Kram

2010-06-15 @ 21:10:25
Postat av: :L

de va ju bra att du fick en matkänsla och åt.. du gör framsteg och de är bra.. å sommar jobba de kan va kul för dig..



kram till en stark tjej..

2010-06-16 @ 10:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0