Väntar

Jag sitter och är helt klar och väntar på Kajsa och
alla för att åka ut på äventyr. Jag hoppas jag inte
somnar bara för jag har käkat tabletter. Men jag får
väl dricka lite extra cola.
Jag kommer inte kunna vara hemma nästa vecka när
inte Brolle är här, det blir så tomt då. Men nästa Lördag
får jag tillbaka honom och under veckan får jag väl försöka
jag kan inte säga innan hur det kommer att bli, det
märker jag imorgon.
Jag har suttit ute i solen med min syster och fått fula
linjer, men dom jag fick hos henne slår inte mycket...




Kommentarer
Postat av: matte

hej börjar med att beklaga den stora sorgen...

ville bara veta var på kyrkogården du har minnes platsen

2010-06-04 @ 20:23:57
Postat av: sofia

Hej Tina,



Vill också beklaga sorgen. Känner dig inte men har ändå varit så otroligt ledsen för din skull.



Undrar över en sak, och jag har självklart full förståelse för om du inte vill svara. Vet att Lidköping är litet och så, men ändå undrar jag över hur du kan hänga med Simon efter vad han har skrivit på facebook (i den gruppen han gått med i, du vet säkert vilken jag menar).



Ta hand om dig.

2010-06-04 @ 21:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0