En vecka

En vecka har gått sedan jag sist såg dig pillade dig i
håret och pussade din kalla panna. Din hårlock ligger
här och jag tar fram den och pillar på den precis som
jag brukade göra på dig.

Det känns som igår och händelsen bleknar inte, inte
våra minnen heller. Jag försöker att inte äta tabletterna
men det går inte så bra, tankarna flödar ännu mera då.
Det kanske är bra men inte nu.
Dina rosor sitter snart på min kropp, jag har bestämt vart
dom ska sitta och Kajsas bror vet en som är duktig.

Brolle har gått lös hela turen förut och han gick fot hela
tiden, jag tränar och tränar med honom, han blir duktigare
och jag får annat att tänka på.

Jag har de mest fantastiska vännerna i hela världen som
vägrar låta mig sitta hemma och de små skratt de får mig
att ge de gör det hela lite lättare.
Idag är första dagen jag har klätt på mig ordentliga kläder,
för jag ska åka till jönköping med Kajsa, Daniel, Kajsas bror och
hans flickvän och hämta en cross. Så det ska bli kul.
Sen ska jag åka till dig hjärtat ♥


Jag hoppas du får en fin dag älskling och följer med oss till
Jönköping för det hade du gillat.


Kommentarer
Postat av: Annika!

du klarar detta gumman! <3

finns alltid för dig <3 kommer och hälsar på nästa vecka om du vill <3

2010-05-23 @ 22:32:15
Postat av: JB

Här är några vackra ord som du kan bära med dig i dina tankar om Robin:



Önskar att himmelen hade en telefon så jag kunde höra din röst igen. Jag tänkte på dig i dag, men det är ju inte något nytt. Jag tänkte på dig i går, och dagen innan det också. Jag tänker på dig i stillhet. Allt som är kvar är minnen och en bild i en ram. Ditt minne är hos mig för alltid. Gud har dig i sina armar.. Jag har dig i mitt hjärta.



Varma styrkekramar till dig o Robins familj

2010-05-24 @ 10:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0