god morgon

Vandringen igår tog 3 timmar så vi var inte hemma förrän vid 12.
Vi stannade och fikade och drack ofta så att det inte skulle bli
för jobbigt för morfar och Brolle men det gick jätte bra. Brolle
skötte sig väldigt bra med tanke på allt folk och alla andra hundar.
Idag är vi alla lite trötta :) Men det var första gången Robin fick
se Kinne Kulle.
Nej nu ska jag sätta igång och få lite skolarbete gjort!


Jag ser ut som en mupp, Robin som en skogsolle och Brolle är söt :)


Vänern i solnedgång :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Minns tydligt att jag träffa er på vandringen å fick kalla kårar då jag fick se kortet å kände igen er så väl.Beklagar sorgen...

2010-05-19 @ 00:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0