God morgon

Imorse när jag vaknade första gången var jag fortfarande
full så jag somnade igen och sen vaknade vi halv 2! Riktigt
skönt vi mår som vi förtjänar efter en riktigt rolig kväll.
Det var länge sen jag hade det så kul!

Vi började hos Kajsa och Daniel i skara sen vid tio åkte vi in
till stan och drog till campingen det var mysigt och vi skrattade
massor. Sen gick vi in mot stan och Kajsa och Daniel åkte hem
men vi mötte upp Emil, vi drog till Gabriels, ett ute ställe.
Där jag och Annika ägde sönder en padda på dansgolvet.
Sen var det någon som försökte dansa med Robin men det fick hon
för, haha! Sen blev det nattmat och hem :)
Kvällen var alltså riktigt bra :) åh vad kul det är när man har så kul!
Nu håller jag på att försöka packa det är svårare nu eftersom att det
tydligen kommer att regna hela veckan!


Jag igår :) I mina nya skor!


Najtan och jag, hon är min barndomsvän


Robin, Simon, Daniel haha!, Annika, Najtan och jag :)


Kajsa och Daniel, söta paret :)


Kommentarer
Postat av: kajsa

det där kortet bara njöt du av att lägga ut eller ;p

2010-05-02 @ 17:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0