Godmorgon

Det är riktigt härligt att skolveckan redan är slut och
det är långledigt. Så det firade vi lite igår, vi var hemma
hos Emil först och Kajsa och Daniel följde med sen var det
någon rolig typ där när vi kom. Han gjorde tydligen parodi
filmer och var helt ärlig med att jag kunde få vara med i
en, jag sa att jag skojjade men han tyckte fortfarande jag
skulle vara med haha.
Sen gick vi till campingen och där var det lika mysigt som
vanligt och det var mycket folk, det stänger ju 12 och Kajsa
och Daniel åkte hem. Vi tog en taxi till Stadt, jag var inte så
jäkla taggad eftersom att jag inte hade planerat detta så jag
hade jeans och kofta på mig...
Sen avslutade vi kvällen å torngrillen med en kebab i pita :)
Självklart glömde jag kameran hemma..

Idag vet jag faktiskt inte vad vi ska göra än och Robin ligger
och sover än. Jag ska gå ner och äta en riktigt stor frukost
för jag ligger fortfarande i sängen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0