hemma!

Jag är hemma och har precis vaknat för andra gången
idag. Jag är väldigt trött efter den här veckan men det är inte
så konstigt vi har fått sett väldigt mycket hemskt. Men
mer om vad jag har gjort denna vecka tänkte jag lägga
in i mindre delar så det blir lättare att läsa.

Brolle var helt till sig igår när jag kom hem och det var så
jävla skönt att få lägga sig i sin egna säng!
Jag har haft en fantastisk vecka och igår kändes det lite
konstigt att inte allt låg 5 minuter bort och inga fina gator.
Så jag kommer definitivt åka tillbaka till Polen det var inte alls
så som jag trodde. Gatorna är precis som "utomlands", jätte
mysiga restauranger och bra shopping. Jag trivdes!
Nu ska jag försöka ta tag i mig själv  och bli människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0