jag måste

Jag behöver nog inte skriva vad som skett det vet
nog alla 2000 människor som har varit inne här idag.
Till dig som kommenterade att jag såg ut som en hora
och behöver byta pojkvän. Behöva byta pojkvän? Min
pojkvän dog i mina armar inatt med ett flertal stick varav
två i hjärtat. Jag hoppas att du går och hänger dig själv.

Jag kommer att fortsätta att blogga sakta men försiktigt just
för att det var Robin som uppmuntrade mig till detta.
Några timmar innan detta hände bestämde jag och Robin oss
för att förlova oss, jag kommer att gå och köpa en förlovnings
ring till mig.

Jag förstår fortfarande inte att han inte finns längre, jag får höra
att jag är stark att jag klarar detta men den här gången gör jag
inte det. Jag lever på lugnande tabletter och ser ingen morgon dag.

Jag har inte läst något i tidningarna än och kommer inte att göra
än på ett tag, så ni som är Robins vänner. Vill ni veta sanningen så
berättar jag gärna för det hade Robin velat.
Jag vet inte vad jag ska skriva, ni får fråga men jag svarar på det
jag orkar.
 
Robin Henriksson 16 maj 2010 00:45 ♥
Hjärtat jag kommer aldrig att sluta älska dig jag kommer
aldrig att lämna dig, du är det bästa som hänt mig.
du måste komma tillbaka...










Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag känner inte dig/er men jag beklagar verkligen det öde du och respektive famlijer har drabbats av. En del av oss "nyfikna" som snokar på forum etc. gör det faktiskt för att vi lider med er drabbade och försöker precis som ni hitta en mening.



Önskar dig all stryrka och kärlek.

2010-05-16 @ 21:35:56
Postat av: Linda

Hej du är jättesöt verkligen.Bry dig inte om dumma kommentarer.

Som du vet finns det elaka människor. Din kille var också söt! Alla styrka till dig! Må den som gjorde detta straffas hårt.

2010-05-16 @ 21:38:07
Postat av: Annika



Jag dig inte men vill ändå beklaga det hemska som hänt dig!



Styrke Kramar & Ta väl hand om dig!

2010-05-16 @ 21:38:24
URL: http://oddiblogg.se
Postat av: Tanja

Jag instämmer med Patrik, det är inte bara onda och elaka 2000 människor som varit på din blogg, utan en hel del vilsna, ledsna och förvirrade... Jag grät en del när jag läste om ert fina liv och kärlek. Helt ofattbart vad som händer där runt oss i dagens Sverige. Önskar dig all styrka. RIP Robin

2010-05-16 @ 21:41:18
Postat av: Carro

Hej.

Jag säger som de andra. Jag känner varken dej eller din pojkvän, men vill beklaga det ofattbara som hänt. Fruktansvärt att läsa elaka kommentarer om detta. Försök att inte ta åt dej!



Ta hand om dej!

2010-05-16 @ 21:42:23
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag känner varken dig eller Robin.. men jag beklagar verkligen!

2010-05-16 @ 21:42:36
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Sara

Trots att jag inte känner dig vill jag verkligen beklaga! Det är fruktansvärt att sånt här kan hända.



Många styrkekramar vill jag sända dig!

2010-05-16 @ 21:50:17
URL: http://saraleverin.blogg.se/
Postat av: Elin Larsson

Jag har tänkt på dig hela dagen. Jag vet ens inta vad jag ska skriva :( jag håller med Tanja. RIP Robin <3

2010-05-16 @ 21:51:22
Postat av: Elin Larsson

Jag har tänkt på dig hela dagen. Jag vet ens inta vad jag ska skriva :( jag håller med Tanja. RIP Robin <3

2010-05-16 @ 21:52:45
Postat av: Elin

Finner inga ord! Finns nog inga ord heller som kan hjälpa i denna stund.



Det gör så ont att läsa det du skriver.. att ni skulle förlova er. Så fruktansvärt det som hänt!



Känner inte dig, men vet vem Robin var.



Sänder dig många styrkekramar!

2010-05-16 @ 22:03:02
URL: http://elinogizmo.blogg.se/
Postat av: Natalie

Tina, jag har tänkt på dig hela dagen.. Jag får inte fram några ord men du ska veta att jag finns för dig till 110%. Även om du inte vill prata så finns jag ändå. Jag älskar dig vännen <3

2010-05-16 @ 22:17:00
URL: http://barbienatalie.blogg.se/
Postat av: Alexandra - mamma till Neo!

Kan inte förstå att något sånt kan hända :( Sänder extremt många styrkekramar till dig!

2010-05-16 @ 22:23:27
URL: http://naliiiin.blogg.se/
Postat av: Tilda

<3<3

2010-05-16 @ 22:27:28
Postat av: kattis

Sänder styrkekramar!

2010-05-16 @ 22:28:15
URL: http://kattisyeah.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tänker på dig i denna svåra stund!!

Ta hand om dig!

2010-05-16 @ 22:28:23
URL: http://emelieidafriberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag känner dig inte jag heller, och jag vill bara säga att jag beklagar sorgen, av hela mitt hjärta. Det är så fruktansvärt det som hänt. Massor av varma styrkekramar till dig

2010-05-16 @ 22:30:34
Postat av: Rickard

Kan inte ens föreställa mig hur du känner det, men jag hoppas att du kan gå vidare i livet efter detta hemska.

Fy fan för detta onödig våld...

2010-05-16 @ 22:33:21
Postat av: Simon

Usch...Allt kan ändras på sån liten tid. Tänker på dig.

Orkar du svara, så skriv gärna lite vad som hände...Jag mår inte bra av det här, då kan jag inte ens tänka hur du mår...Kramar

2010-05-16 @ 22:34:30
Postat av: Emma

Jag vill bara ge dig en kram, och få dig att vilja orka, även om det just nu inte går. Jag har också förlorat någon jag hållit mycket kär.

2010-05-16 @ 22:34:35
URL: http://ejjas.webblogg.se/
Postat av: J

Så, han dog i dina armar? Kunde du inte skydda honom, kvinna?

2010-05-16 @ 22:40:32
Postat av: Mange

Håll ut och kämpa, även om du inte ser någon morgondag just nu så kommer du förr eller senare göra det.

Beklagar innerligt.

2010-05-16 @ 22:45:35
Postat av: jennie

Kom hit genom en länk på Flashback.

Ingen aning vem du är eller din pojkvän men vill ändå skänka en tanke och en stoor jävla tröstkram!

Må han vila i frid :-(

2010-05-16 @ 22:52:49
Postat av: Daniel

Må han vila i frid.

2010-05-16 @ 23:08:33
Postat av: Jennifer

Har läst om händelsen mycket länge nu på internet och hamna på din blogg. Jag själv får tårar när jag läser de du skrivit. Sådant här får inte hända! Jag beklagar verkligen och tycker det är hemskt.. Jag skrev själv ett inlägg om händelsen för sånt här ska inte få hända. Du kommer klara de här! Du är redan stark som har orkat skriva ett inlägg!



Massor med kramar till dig

2010-05-16 @ 23:08:37
URL: http://thehappyone.blogg.se/
Postat av: Nilsson

Känner dig inte, men vill bara beklaga sorgen. Vidrigt att en ung människa ska behöva dö av meningslöst våld återigen.

Försök vara stark, livet kommer tillbaka.

2010-05-16 @ 23:14:33
Postat av: fisken

En nära vän till mej vart knivad till döds i Februari, så jag vet att det suger!



Kämpa på!



PEACE

2010-05-16 @ 23:16:45
Postat av: Simon

Beklagar sorgen! är ledsen och fick själv tårar när jag läste detta, beklagar sorgen! kram!

2010-05-16 @ 23:17:47
URL: http://simonw.blogg.se/
Postat av: Tanya

Vi alla tänker på dig Tina.

vi kommer finnas här och stötta dig.



ta hand om dig <3

2010-05-16 @ 23:24:27
Postat av: Johan

känner en mycket stor sorg för dig när jag läser allt och hör allt om vad du får gå igenom. Kämpa på!

2010-05-16 @ 23:24:31
Postat av: Johannes äjessi''

2010-05-16 @ 23:27:02
Postat av: Angelica

Hej

Jag känner dig inte men jag vet vem du är då vi gått på samma skola.

Jag beklagar verkligen och tycker detta är så hemskt att man själv vill börja gråta.

Man finner inga ord för detta och jag känner medlidande och stor sorg för vad du går igenom.

ta hand om dig, låt det ta den tid det behöver.

kram

2010-05-16 @ 23:35:02
Postat av: Johannes

Känner dig inte mer än att du går samma linje som mig. Ledsen för jag råka posta en tom, klantig som jag är. Detta ska inte behöva hända någon. Ingen är värd att må som du. Hoppas du kan gå vidare! Var stark! Jag beklagar verkligen. Skickar många tusen kramar till dig!

2010-05-16 @ 23:37:15
Postat av: ,,

jag känner dig inte men de är så tragiskt de här så man får en tår i ögat, de du har skrivit berör i hjärtat... förstår att du känner som du gör. men lyssna inte på folk å dess dumma kommentarer. jag är ledsen för din skull..

2010-05-16 @ 23:59:23
Postat av: sandra

Känner inte dig men beklagar verkligen, vet precis vad du går igenom <3

2010-05-17 @ 00:05:18
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/
Postat av: Rebecka Sandén

gripande att läsa allt du skriver ! Vi kan inte förstå, men vi finns för att stötta dig ! <3

2010-05-17 @ 00:11:16
Postat av: Anonym

Jag beklagar sorgen. Men det blir bättre med tiden!



Och skit i alla idiotiska kommentarer.

2010-05-17 @ 01:06:01
Postat av: anton

Beklagar sorgen tina!



be strong!

2010-05-17 @ 01:33:21
Postat av: Louise

Hej, vill verkligen beklaga sorgen. Jag känner inte dig eller din pojkvän men jag bor i Skövde och förlorade själv min sambo för sju månader sedan och jag vet vilket helvete du har just nu och vilket helvete du kommer få gå igenom, men jag vill bara att du ska veta att finns en morgondag. Det finns en dag då du kommer att åtminstonde orka leva med det som har hänt, även om det inte kommer kännas så på länge. Jag önskar dig verkligen all stryka i världen och tveka inte att höra av dig om du vill prata!

kram

2010-05-17 @ 01:41:58
URL: http://tillsdodenskiljerossat.blogg.se/
Postat av: :(

Det är ingen ide att säga till dig att du kommer orka det här. Det är ingen ide att säga till dig att du är stark. Du är inte stark du kommer inte klara av de, inte nu, men jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att du på något sett en vacker dag kunna komma leva med detta. Det här glömmer man aldrig, det här är något man måste leva med hela sitt liv. Jag hoppas verkligen att fortsättningen av ditt liv blir bättre. Jag hoppas att du inte ger upp ! Ge det tid, det tar dagar, veckor, månader och till och med år. Men ge inte upp! Jag beklagar verkligen det som har hänt, jag hoppas att en vacker dag kommer du kunna sova utan att tänka på det. Jag lider så mycket med dig.



Må han vila i frid.

2010-05-17 @ 02:54:23
Postat av: SEBBMEISTER

hej fan helvete vilka sjuka jävla svin det finns. Han kommer få sitt straff men va fan är 10 år mot ett människoliv. Ingenting pengar kan inte ersätta ett liv. Hoppas det händer han samma sak. Robin eller "goofy" som han kallades i Bålsta där han är uppväxt var en rolig man hade fan alltid kul när man var med honom. Minns hösten 07 då ja hade varit waterboy i 1 år för Bålstas innebandylag. A-LAG sen så slutade jag å han tog över. FAN vi pimpade min farbrors scheva med RÖNNBÄR I ÖREBRO. en busig livlig kille men HELT JÄVLA UNDERBAR. Han va omtyckt av grabbarna i LAGET och en väldigt underbar kille när man träffade på honom.. Träffade honom senast i Augusti då MIN farbror gick bort tyvärr 42 år gammal väldigt fint av ROBIN att HEDRA LEIF. EN människa med ett stort hjärta. HAN berättade att han lämnat Bålsta å flyttat till Stockholm Södermalm tror ja de va å fixat jobb å allt livet lekte, ja berättade att jag gick på folkhögskola i vara å han berättade att han hade du vet typ en tjej i LIDKÖPING så det är ju inte allt så väldans låångt frän varandra.. SEN så sa ja att ja skulel gå 1 år till i vara å börja jobba sen nu när ja slutar skolan i MAJ 2010.. EFTER BEGRAVNINGEN önskade vi varandra LYCKA till i livet och med framtiden.. Jag är väldigt ledsen och de känns så jävla orättvist att "GOOFY" inte finns längra framför allt hos dig som var hans den person han älskade mäst av allt. HOPPAS DU JA fan hur ska man kunna leva vidare när livet bara faller i ett enda CRASH, jag har inga svar men fan hörde oxå att han skulle bli eller hade blivit pappa. NU orkar ja inget med men ville bara skriva lite om robin såsom jag kände HONOM. 19 AUGUSTI 2010 MIN FARBROR BEGRAVS ROBIN VA DÄR =( 16/5 2010 ROBIN HENRIKSON REST IN PEACE. ALLA SOM KÄNDE DIG KOMMER ALLTID ATT ÄLSKA DIG FY FAN VAD LIVET ÄR FEL HELT JÄVLA ORÄTTVIST. LYCKA TILL NU VACKRA TINA MED ALLT I LIVET.... ROBIN HADE KONSTEN ATT FÅNGA VAKCRA TJEJER HAN FÅNGADE DIG Å KOMMER ALLTID ATT VARA I DITT HJÄRTA FÖRALLTID. TACK FÖR MIG SEBBE HAR sagt sitt.

2010-05-17 @ 03:42:05
Postat av: sebbe

du som skrev att bara inget hämst händer med dödsfall å sånt 2010. fy fan så ska det här hända.... va stark du är vacker å robin är en del av dig föralltid

2010-05-17 @ 03:51:24
Postat av: fannyisaksson

Vi har aldrig umgåtts bara träffats några få gånger men vill säga att jag beklagar den hemska händelsen och sorgen, kan inte tänka mig hur det känns. Det verkar som att du har många vänner där som stöttar dig och det hoppas jag för det behöver du!



Det är ofattbart att något sånt här händer i Lilla Lidköping, kan inte förstå hur folk kan göra något sånt. Din text här får nog många (b l a mig) att få en tår i ögat. Kämpa på Tina! RIP Robin :( <3

2010-05-17 @ 05:59:55
URL: http://fannyisaksson.blogspot.com
Postat av: Linda. E

Tänker på dig hela tiden <3

Ta hand om dig kära tina...

2010-05-17 @ 06:04:35
Postat av: Anne

Känner inte er men vill bara beklaga sorgen och ge dig en stor styrke kram!

2010-05-17 @ 08:03:17
Postat av: Maria

Känner varken dig eller Robin men jag vill bara skicka en stor, stor styrkekram och jag är glad att du verkar ha så fina vänner som kommer hjälpa dig genom det här!



KRAM!

2010-05-17 @ 08:17:15
Postat av: Anonym

Kan inte beskriva vilken sorg vi känner för dig och era anhöriga. Finns ingenting att säga förutom att vi beklagar sorgen något enormt!

2010-05-17 @ 09:14:46
Postat av: Majlinda

Jag beklagar Tina, jag vet att du klarar det.

Rip.

2010-05-17 @ 10:28:30
Postat av: Kajsa

Tina du vet att vi alla finns här med dig, hela tiden, du är inte ensam i detta, det som har hänt är så fruktansvärt ofattbart, men gumman du vet att han är med dig hela tiden, i ditt hjärta. Robin, vila i frid.<3

2010-05-17 @ 11:23:09
Postat av: Malin

Även fast det är svårt så klarar du det. Jag och andra tror på dig. Beklagar detta, vila i frid.

2010-05-17 @ 12:43:56
Postat av: Mia Jurvelin

Kan du hälsa robins mamma och pappa att jag tänker på robin han va min barndomskompis Vila i frid goffy som han kallades..

2010-05-17 @ 13:17:19
Postat av: Sara Larsson

Tänker på dig Tina.

2010-05-17 @ 13:26:14
Postat av: JB

En varm styrkekram till dig, detta som hände i Lidköping är varje mammas mardröm. Minst en gång i veckan har jag påtalat mina söner vid utegång att ngn kan ha kniv o reta upp sig på ngt ang dem när de är ute. Så hände detta fruktansvärda i vår stad. Där man tar livet av en ung kille som hade livet framför sig. Lider med dig din familj o hans familj!

2010-05-17 @ 14:15:01
Postat av: A.

Tusen miljoner styrkekramar till dig, vänner o familj.

2010-05-17 @ 14:45:18
Postat av: h

Fy fan.. Hur kan detta hända?? jag känner inte dig eller kände Robin men jag lider verkligen med er.. Kan dem inte få slut på dem idioter som är med i gäng i Lidk. Man vågar inte gå själv om nätterna längre..Hörde också att det är det jävla pucko gänget som är ute för att slåss o letar bara små fel på folk så att dem kan spöa dem men ngn gång så hoppas jag att dem stoppas o får smaka på sin egna medicin..R.I.P Robin

2010-05-17 @ 14:56:41
Postat av: Andreas

var stark! min brorsa dog för 5år sen i mina armar, jag vet hur de känns!

2010-05-17 @ 15:01:46
Postat av: Linnéa

kämpa på även fast det känns skit!

är ledsen för det som hänt...blir tårögd när jag läser allt o jag känner för dig!

Kram på dig!

2010-05-17 @ 15:46:14
Postat av: Emelie

vi känner inte varandra men beklagar verkligen det som har hänt. kämpa på!

2010-05-17 @ 16:32:07
Postat av: zandra

Helt ofattbart att detta har hänt!! Helt sjukt!! Något som absolut inte får hända!! Beklagar verkligen sorgen.. Kämpa på även fast de kommer vara svårt!! De är många som tänker på dig och robins andra nära fast man varken känner dig eller robin! STOR KRAM

2010-05-17 @ 18:39:53
URL: http://justarrived.blogg.se/
Postat av: Jonathan

Hej Tina.

Tänkte bara säga beklagar sorgen.. Lovar dig att vi är många här i Bålsta nu som tänker på er båda två.

Det har fortfarande inte gått in i skallen vad som har hänt.. :'(



Vi har aldrig träffats förut men jag gick i samma klass som Robin på byggprogrammet.



Många styrkekramar!

RIP Robin. Må du vila i frid. :'(

2010-05-17 @ 19:08:18
URL: http://www.facebook.com/sameoldstory
Postat av: Caroline

Sånt här är så jäkla svårt. Jag känner inte dig jag heller. Min väl ändå skriva och visa mitt stöd som medmänniska. Trots att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva. När sånt här händer blir jag så .. deprimerad. Jag har en tvillingsyster, hennes pojkvän blev påkörd och dog av en rattfyllerist som stack ifrån olycksplatsen. Så jag vet hur det känns. Min mamma bor i Lidköping (i Drömstan). Jag pluggar på Vara folkhögskola. Jag vet inte vad jag ska säga. Men jag vill iallafall säga att vill du prata, eller vill du bara ha någon att vara med, en axel att gråta ut emot? Vad som helst, kontakta mig. Jag kommer direkt. Trots att jag inte känner dig. Det är synd att denna världen har blivit som den blivit. Ibland undrar jag vart vi är påväg. Robin har det nog bra nu, på en annan plats. Man får försöka tänka så. Må mördaren ruttna i helvetet! Många många kramar / Caroline c.nikula @ hot.....

2010-05-17 @ 19:51:40
Postat av: Jeanette

Sänder styrkekramar till dig, jag vet inte heller vilken du är, men skriver ändå, hoppas verkligen den idioten får ett riktigt straff, fy säger jag bara för sånt här våld

Jeanette

2010-05-17 @ 20:38:18
URL: http://skorpan.blogspot.com
Postat av: Christian "Crizze" Malinen

Vila i frid bästa vän, Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta o mina tankar ..

Vi ses på andra sidan när det är dags :)

Saknar Dig min broder <3 tårarna rinner

2010-05-17 @ 21:00:29
Postat av: Jojo

Hejsan!



Men guud :,(

Kom förbi din blogg. Är från Lidköping, men sen 3 år tillbaka så bor jag i Norrköping.

Vad hemskt att läsa nått sånt här........ jag vet inte vad jag ska säga, men kände att någon rad vill jag ändå ge dig, eftersom jag ju kände så starkt av det jag läste här.



Känner inte dig, men sänder ändå en enorm KRAM!

Hoppas verkligen du har riktigt varma vänner som stöd genom detta och en familj att känna trygghet från. Lycka till, kraM igen!!

2010-05-17 @ 21:10:46
URL: http://druttizen.blogspot.com
Postat av: Angelina

Det är så tragiskt att det kan gå så långt! Kan inte och kommer nog aldrig förstå! Jag beklagar verkligen sorgen från mitt hjärta. Vi är många som tänker och lider med dig/er. Kämpa på så gott det går, men ta det i din takt, stressa inte. Många styrkeKRAMAR

2010-05-17 @ 21:22:05
URL: http://angelinadernsjo.blogspot.com
Postat av: erika

Verkligen så himla hemskt! önskar dig lycka till med allt, höjden av otur <3

2010-05-17 @ 22:21:23
URL: http://luschen.blogg.se/
Postat av: Maja Nilsson

Som medmänniska känner jag att jag måste skriva en rad eller två. lider verkligen med dig och kan inte alls sätta mig in i din situation och hans familj. Massa styrkekramar från mig till dig!

2010-05-17 @ 23:46:15
Postat av: Anonym

Var stark. Du är en vacker tjej som fixar allt. Känner dig inte men ville skriva ändå. Lider verkligen med dig, fattar inte att sånt här kan hända. Det finns tyvärr idioter till allt :( Såg er på vandringen på kinnekulle, ni var så söta tillsammans. Massa kramar från mig. Kom ihåg att du är stark tjejen <3



//isabell

2010-05-18 @ 09:12:04
URL: http://isabbell.blogg.se/
Postat av: Louise

Beklagar verkligen! :/

Alla tänker på dig tina!

Ta hand om dig <3

2010-05-18 @ 14:37:54
Postat av: anna

jag beklagar och lider med dig. ta hand om dig, må han vila i frid.

2010-05-18 @ 15:02:28
Postat av: Madeleine

När jag läste detta på expressen blev jag så ledsen, jag tänkte "tänk om detta händer mig" jag fick så ont i magen av den tanken. Kan inte förstå vad du går igenom, jag hoppas bara du och hans anhöriga får kraft att leva vidare. Stor kram tjejen

2010-05-18 @ 16:35:33
Postat av: Johan

Har följt historien i tidningar och flashback. Fy fan. Skänker en tanke till dig och era nära och kära.

2010-05-18 @ 18:12:05
Postat av: Anonym

Hemskt ledsen för det som hänt, det är ofattbart och riktigt otäckt. O jag bor även i närheten av platsen där det skedde...kan inte sätta mig in i hur du känner. Ville bara säga att jag tänker på dig. / lidköpingsbo

2010-05-18 @ 18:24:45
Postat av: ..

Jag skriver som alla andra, jag vet inte vem du är men det är så sjukt det som har hänt, hoppas du orkar käpa vidare, för det är det han vill, att du ska bli lycklig och glad, men det är väl det svåraste just nu att vara lycklig.. Jag kan inte sätta mig in i situationen men även jag som utomstående kan förstå att det inte är lätt.! ALLA lider med dej, och då menar jag verkligen alla..

<3

2010-05-18 @ 21:03:01
Postat av: Carin Andersson

Usch.... Man skulle verkligen vilja ha makten att kunna vrida tillbaka tiden och ändra på saker. Det är så hemskt att detta ska behöva hända. Kan inte riktigt förstå den ilska, sorg och tomhet du känner men när jag försöker sätta mig in i din situation gör det ont, så himla ont o mina tårar forsar ner. Hoppas du orkar fortsätta här på jorden, du är en himla go tjej Tina!

2010-05-18 @ 22:33:29
Postat av: Therese

Tänker på dig.. Kramar!!!

2010-05-19 @ 00:37:28
Postat av: jenny

beklagar sorgen ..

jag va där ca 2 timmar innan de hände :/

de är sjukt tragiskt och hoppas allt går bra ,

inte för jag känner er men jag är själv lidköpingsboende och vet vem som gjorde det ..



må han vila i frid .

han finns hos dig, han älskar dig det vet alla !



2010-05-19 @ 14:58:05
Postat av: Mikaela

Jag beklagar sorgen. Jag var vän med Goofy när jag var yngre för 4-5 år sedan. Trodde inte jag hörde rätt när jag fick höra detta. var stark nu! Rest in peace

2010-05-19 @ 17:07:18
Postat av: Cecilia

Det gjorde ont att läsa det du har skrivit, fick tårar i ögonen. Må han vila i frid, och du ska veta att det är många som tänker på dig och lider med dig! Kram.

2010-05-19 @ 18:19:27
Postat av: 16 åring

Beklagar verkligen.

Tycker värden är så himla orättvis, att det finns idioter som vill förstöra för andra människor gör mig så ledsen.



Du verkar vara en stark och jag lägger mina tankar till dig.

Ni är verkligen ett fint par. Var stark!



Kram

2010-05-20 @ 00:47:26
Postat av: Lina

Hej! Jag är Jonas (Odjos) lillasyster och var lite bekant med Robin eftersom att han var här med min bror lite då och då när han bodde här. Förstår inte hur detta kan ha hänt.

Jag beklagar verkligen och förstår inte hur folk kan lägga elaka kommentarer åt dig, dom förstår nog inte hur det känns när ens pojkvän dör i ens armar, så jävla tragiskt. Fyfan. Keep up girl! Rip Robin.

2010-05-20 @ 09:32:52
URL: http://lajnalizm.blogg.se/
Postat av: Daniel från Lidköping

Som Sagt: Ni kommer att ses igen! Du. Är. Stark.

2010-05-22 @ 21:14:26
Postat av: Daniel från Lidköping

Som sagt: Ni kommer att ses igen! Du.Är.Stark.

2010-05-22 @ 21:17:58
Postat av: Vicky

tänker på dig tina. kämpa på, jag vet att du är stark.

2010-05-25 @ 10:58:31
Postat av: Nathalie & Robin

Tina, det du har/går igenom är inte många ungdomar som har gått igenom! Du är otroligt stark och det är otroligt tragiskt det som hände.. Jag går själv på OP i Lidköping men vi känner ej varandra.. Jag och min kille beklagar så himla mkt och vi tror på dig! Du är STARK! Och kämpa på, varje dag är en börda men den lättnar med tiden fast du kmr alltid att sakna din Robin..



Varma kramar <3

2010-05-28 @ 17:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0