Måndag

Idag är det ingen bra dag, det enda som kommer är
tårar. Tabletterna hjälper inte men imorgon skall jag
iallafall få byta ut dem så jag sliper käka skit med benzo i.
Jag har inte ätit något och bara legat i sängen förutom
när jag har varit ute med Brolle. Han är så duktig.

Igår var halva min dag bra jag och Kajsa hade det riktigt
kul ibak på dodgen när vi stoppade ut huvudet genom
fönstret. Det går upp och ner och idag är det bakslag,
tankarna snurrar bara runt i huvudet och jag förstår mer
och mer att han är borta, helt får jag för mig ibland.
Kläderna luktar inte honom längre och inte kudden heller,
det är bara snusfläcken kvar. Hur kan allt försvinna så fort?

Jag hade tänkt att gå till körskolan idag för att göra något,
ta tag i saker försöka fortsätta att leva. Men jag orkade inte.
Jag tror inte längre på att jag är stark, man kan aldrig vara
stark själv man behöver hjälp och min styrka är mina vänner.
En axel att gråta emot utan att behöva förklara, en kram som
visar att jag är inte ensam även fast jag är det.

Nu ska jag gå till Robin, och köpa ciggaretter såhär mycket har
jag aldrig rökt någonsin.




Kommentarer
Postat av: melissa

Lider så med dig,, Men de blir bättre,, man får ta en dag i taget. Kanske inte riktigt samma sak men när Min morfar gick bort (jag stod honom väldigt nära),, Så kändes det helt overkligt,, jag grät knappt nåt för jag kunde inte förstå det,, Än idag känns de overkligt de e 5år sen nu., Men de blir bättre,, tur att du har sånna underbara vänner som stöttar dig. Du är stark även om du inte känner dig stark. Även om jag inte känner dig så tänker jag på dig dagligen,, Kram på dig

2010-05-24 @ 18:37:50
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Skänker en tanke till dig varje dag även fast jag inte känner dig. Han har inte lämnat dig, han vaknar över dig hela tiden och en vacker dag möts ni igen. Massor av kramar

2010-05-24 @ 22:07:47
Postat av: Johan Lundberg

Tina, jag undrar när begravningen är och vart, förstår om du har det jobbigt och finns om du vill snacka <33

2010-05-25 @ 00:17:04
URL: http://www.facebook.com/joohanlundberg
Postat av: TK

Här kan du ha en virituell minnes ställe för ROBIN

http://www.evigaminnen.se

2010-05-25 @ 08:23:15
Postat av: Emma

Du är stark som har klarat dig så här långt! Ta varje dag som den kommer, om du får bakslag en dag gör det inte dig mindre stark, du är ju inte mer än mänsklig.

Skönt att du har underbara vänner och familj, och dem ska ha tur som har dig. En stark och supersöt tjej!

<3

Massa bamse kramar

2010-05-25 @ 10:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0