Måndag

Igår stensomnade jag så det blev inte mycket till bloggande
och inget läst i körboken heller men det gjorde inget.
Det är bättre att läsa ordentligt och ta tid på sig än att inte få
in något i huvudet.

Idag har det varit en helt vanlig skoldag och jag och Kajsa hade
teorilektion efteråt. Robin åkte hem till Stockholm över dagen
och vi kom precis hem nästan efter att ha hämtat honom :)
Imorgon har jag sovmorgon så otroligt skönt! Min svenska är
intställd och det är inget jag klagar på :)
Jag ska hoppa in i duschen nu och sen börjar jag med Polen :)
Jag slänger upp en bild från i Lördags men jag hade på mig den tröjan
idag med, jag köpte den på Billabong i Krakow för nästan 600 kr
helt okej med andra ord och riktigt gosig :)




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Snygging :) Robin ser väl sådär lagom road ut på kortet kanske :p

2010-05-10 @ 22:00:11
Postat av: tina

haha jaa han är väl trött på alla mina jävla kort :P

2010-05-10 @ 22:05:45
URL: http://taajnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0