Onsdag

Det är onsdag idag va? Du som sitter och skriver elaka saker
till mig. Du borde väl veta att djur är terapi? Jag vet knappt vilken
dag det är, klockan rinner bara iväg men det känns fortfarande som
att det var igår han dog. Och det utan mina tabletter. Med mina
tabletter minns jag inte ens vad jag sa för 2 timmar sen.
Ifall jag då bara skulle sitta hemma skulle jag bli galen och allt så
mycket värre. Jag har faktiskt ingen lust att bli ett psykfall så därför
tränar jag med våran hund, precis som Robin ville. Jag umgås med
mina vänner när de drar ut mig för att jag hatar att sitta hemma!
Det finns inga tabletter i världen som hjälper emot de tankar jag får
då. Skulle jag suttit hemma sedan det hände hade jag också varit
död nu. Jag hoppas jag slipper se en enda sån där kommentar till nu.

Psykologen idag vid 4, ska försöka sitta ute i solen en sväng innan
det för att börja se lite mänsklig ut och träna med Brolle.
Jag vill ha helg nu då min syster och systerdotter kommer.
Idag fyller min brorson Ture 1 år, lillen.


Lite mindre än 1 år sen, Tures dop, Robin ♥, jag Ture.


Bild GT, ifrån Robins minnesstund.




Kommentarer
Postat av: hannah

Du är stark tjejen!

2010-05-26 @ 14:19:31
Postat av: Lotta

Alla sörjer på sitt eget sätt och det finns inget rätt eller fel. Natur, djur, att måla, sjunga mm mm är för många ett sätt att bearbeta och även sörja det som hänt. Det finns lika många sätt att sörja som det finns individer. Fortsätt gör det du mår bra av och ignorera sådana som han/hon helt. De är inte värda ens tid ens en gång.

2010-05-26 @ 14:39:13
Postat av: Linnea

Bryr dig inte om honom, en elak människa som har inget bättre för sig, undrar om han någonsin upplevt något liknande? Antagligen inte...

Fortsätt du som du gör, ta ett steg i taget så kommer det blir bättre eller lättare i alla fall.

Tänker på dig varje dag!

2010-05-26 @ 17:08:00
Postat av: Lovisa

jag vet inte om du minns mig, men vi åkte konståkning ihop för flera år sedan, när du gick i sexan bland annat...

Jag är otroligt ledsen för det du går igenom, och jag kan inte ens börja att försöka förstå den smärtan du utsätts för.

Ville bara att du skulle veta att det finns en till person som bryr sig trots att hon inte känner dig så väl.

Du kommer klara dig igenom det, det kommer bara ta tid & att ge upp hjälper inte någon. speciellt inte dig själv. (hoppas du inte tar det på fel sätt nu.)

Ta hand om dig, svara ifall du vill.

<3

2010-05-26 @ 20:12:38
URL: http://oliviaobscene.blogg.se/
Postat av: Madde

Du ska inte ens behöva försvara det. Kommentaren va äckligt onödig.. Gör allt du vill bara du känner att du mår bättre av det.. känner ingen av er, men jag beklagar så fruktansvärt mycket.

2010-05-26 @ 20:18:33
Postat av: Anonym

tina alla tänker på dig och det du går igenom ,<3

2010-05-31 @ 21:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0