ridit

Det var meningen att Ella skulle rida men jag blev så
sugen så jag red vasque utan några fighter och inga
brytna ben. Såhär bra har det aldrig gått förutom att
han började blöda på hoven.
Sen körde jag mammas bil också, faktiskt första gången
jag fick köra den. Men mamma erkände nu att jag var
duktig. Förut är det bara Robin som tyckt att jag har
varit duktig...
Var på kyrkogården förut och la nya blommor och tände
nya ljus. Och det är någon som har varit så fräck så att
dom har snott en utav vaserna! Hur kan man med på en
kyrkogård?! Okej jag har varit och snott blommor när jag
var 13 år på midsommar men ta ur blommorna som var i
och sätta i dem någon annanstans för att ta vasen nää.
Det var som vanlig jag kommer det med en suck och vet
inte vart jag ska hitta ork och jag går därifrån likadan.
Jag har beslutångest över om jag ska ta bort blommorna som
vissnat eller om de ska få vara... Regnet har som tur är
inte lyckats ta bort texten på korten än.
Älskade hjärtat...


Ella somnade i bilen innan hon red, och jag skrattade åt henne när huvudet
nickade med hjälmen på.


Jag och vasque


Kommentarer
Postat av: emelie larsson

Man blir på så glatt humör när man läser att du har haft en så rolig dag, du är så stark Tina! vi alla tänker på dig!

2010-05-31 @ 11:37:59
Postat av: hanna

Hej tina, du är så stark och jag tänker så ofta på dig. Jag fick reda på igår föresten av min farmor att du och jag är syslingar(:

Som sagt jag tänker på dig!

2010-06-02 @ 23:08:57
URL: http://hannakindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0