stockholm

Idag har jag varit i Stockholm och plockat ur mina saker
ifrån Robins lägenhet. Jag tänkte inte så mycket utan bara
plockade ihop allt, tog en rast och fortsatte. Den lägenheten
som jag alltid hatat, men nu var den helt plötsligt så fin.
Men idag var det med sorg jag kom dit
men mindes också alla gånger vi lagat mat allt vi gjort där
allt. Men det kändes så naket så tomt.
Jag la fram kläder som Robin ska ha på sig på begravningen.
Det känns som att tårar någon gång tar slut men jag har börjat
förstå nu att det gör dom inte.
Jag försöker tänka på allt det fina och alla minnen vi har samtidigt
som jag har så mycket jag velat säga och så många funderingar.

Vi hade en minnes stund i Onsdags och det var så fint, fåglarna
kvittrade och det kändes som att Robin tittade på oss.
Fortfarande så förstår jag inte, det känns som att Robin är och jobbar
och han kommer snart.
Tack för alla stöttande kommentarer, det värmer upp mitt hjärta
en smula.

Till dig JR, jag tänker inte ens lägga er någon energi på dig för du
är en människa som tror att du är bäst och saknar respekt.
Han heter ROBIN eller Goofy fan inte Robban.
Du har inget här och göra om du bara vill tala om för mig att jag
inte gjorde något.


Kommentarer
Postat av: Alexandra - mamma till Neo!

Tänker på dig daligen, trots att jag inte känner dig... (F) Du är stark!

2010-05-21 @ 23:03:00
URL: http://naliiiin.blogg.se/
Postat av: Key

Det går inte en dag utan att jag tänker på dig! Jag hoppas innerligt att du kan leva vidare, vara stark och kämpa på. Ta hand om dig!

2010-05-21 @ 23:51:27
Postat av: T.

vi känner inte varandra, men det gör så fysiskt ont i hjärtat när jag läser att någon annan har varit med om samma sak som jag har.

det gör så jävla fysiskt ont att någon känner samma jävla smärta som jag gör.



på alla hjärtan dag 2010 mördades min pelle och det känns fortfarande som igår.

vissa dagar känns det som att livet inte finns, jag vet.

men vissa dagar känns det okej. åtmintone uthärdligt.

man försöker gå vidare och tillslut lyckas man.

man glömmer aldrig, men man lyckas gå vidare.

man börjar komma ihåg alla fina stunder och tillslut lyckas man tillochmed skratta och le igen.

jag lovar.



ta din tid och ta hand om dig!

du finns i mina tankar.

/T

2010-05-22 @ 00:42:36
Postat av: Louise

Vi känner inte varandra men jag tänker på dig ska du veta och jag vet vad du går igenom!

Var stark och kämpa. Styrkekramar till dig!

2010-05-22 @ 01:04:06
URL: http://tillsdodenskiljerossat.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag känner varken dig eller Robin, men jag bor här i Lidköping och tycker att det som hänt är obeskrivligt hemskt. Jag vet inte vad du går igenom just nu och kan inte heller föreställa mig det, men ville bara att du skulle veta att det finns många som tänker på dig och Robins anhöriga. Jag hoppas att du finner styrkan att ta dig igenom det här, men det är ofta lättare sagt än gjort. Jag beklagar verkligen, vila i frid Robin.

2010-05-22 @ 01:17:17
URL: http://mlofstrand.blogspot.com/
Postat av: Annika

Hej gumman, det var jätte fint på minnesstuden! <3 Jag tänker på dig precis hela tiden Tina! Det är så tomt utan dig, men jag kommer och hälsar på nästa vecka om du vill det! <3

va stark o kämpa på gumman!



2010-05-22 @ 11:38:34
Postat av: Emelie

kämpa, fina och starka du. <3

2010-05-22 @ 13:28:04
Postat av: Lidköpingsbo

Sänder mina tankar till dig och andra anhöriga, så fruktansvärt de som hänt.

Ta hand om dig !!

2010-05-22 @ 17:42:25
Postat av: En annan lidköpinsbo

Tina du är sjukt stark. Håller på dig och lägger tankar på dig hela tiden. Kan inte ens tänka mig hur det känns att förlora någon som man tänkt spendera hela sitt liv med. Men jag lovar han finns alltid med dig. Ta hand om dig

2010-05-22 @ 18:19:24
Postat av: Daniel från Lidköping

Jag känner inte dig men jag tänker på dig!

Försöker skicka positiv energi till dig. Jag vet en sak dock: Du och Robin kommer att ses igen :)

2010-05-22 @ 20:53:22
Postat av: Johan (bella)

jag växte upp med goofy i bålsta och det här är förjävligt. vi har förlorat många vänner under årens gång här i bålsta men ingen hade blivit mördad innan det här hände.. jag hoppas att den där jävla råttan får sitta riktigt länge. kan inte ens sätta mig in i vad du går igenom tina. vi känner inte varandra men jag tycker så jävla synd om dig tina som tvingas gå igenom en sån här sak. jag och robin umgicks väl inte dom sista åren direkt men vad fan det är en kille man växt upp med här i bålsta och man har röjt runt och haft kul med i yngre dagar. hoppas du är stark nog att ta dig igenom det här tina. vila i frid robin och chilla med dom andra grabbarna så ses på andra sidan. //johan (bella)

2010-05-22 @ 22:44:37
Postat av: Anonym

jag växte upp med goofy i bålsta och det här är förjävligt. vi har förlorat många vänner under årens gång här i bålsta men ingen hade blivit mördad innan det här hände.. jag hoppas att den där jävla råttan får sitta riktigt länge. kan inte ens sätta mig in i vad du går igenom tina. vi känner inte varandra men jag tycker så jävla synd om dig tina som tvingas gå igenom en sån här sak. jag och robin umgicks väl inte dom sista åren direkt men vad fan det är en kille man växt upp med här i bålsta och man har röjt runt och haft kul med i yngre dagar. hoppas du är stark nog att ta dig igenom det här tina. vila i frid robin och chilla med dom andra grabbarna så ses på andra sidan. //johan (bella)

2010-05-22 @ 23:23:12
Postat av: Alex "köpmangården"

Hej, jag o Robin var barndomskompisar och han var alltid den glada killen och snäll var han också. Förstår detta är svårt för dig, men kämpa på. Och jag tycker du ska skita i alla som skriver dåliga saker, du lägger din energi på fel saker. Skit i alla andra o bry dig om dig själv o Brolle nu så kommer du klara detta bra. O Robin är vid din sida.. Säger som Johan, många vänner har gått bort men ingen som blivit mördad. :( KÄMPA...

2010-05-29 @ 01:22:37
Postat av: Finska mamman

Hej Tina, Jag tänker på dig varje dag, du kommer att klara dig över det här. Goofy står på min fönsterbreda och jag pratar med honom vaje dag. Först pratade jag på svenska med honom men sen förstog jag att han fattar lika bra finska idag.

Ta hand om dig.

2010-06-06 @ 21:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0