två veckor

Två veckor, helt ofattbart längsta tid jag och Robin
varit ifrån varandra och längre kommer det att bli..
Igår ville jag bara dö och åt starkaste tabletterna
så det var inte ens värt att blogga. Dagen idag är inte
mycket bättre, min frukost blev två cigg.

Det känns som att jag är i övergången till bearbetnings
fasen och jag vill bara få alla praktiska saker ur världen
så att jag kan börja förstå, börja försöka leva och faktiskt
ta i tu med mina känslor för just nu vet jag knappt vad jag
känner, det känns som att jag inte har något hjärta.
Jag är glad att min syster är här, igår berättade jag så mycket
saker för henne som skett för flera år sedan som också är
jobbigt för mig. Alla saker som jag förut egentligen behövt gå
igenom kommer nu också.

Sen ska vi åka upp till min andra syster Ella ska rida, jag vet
inte om jag orkar med busfröna så jag får se om jag tar mig en
tur eller inte. Ska bli skönt att vara med dem iallafall.
Det finns två saker som får mig att skratta iallafall, Signes tights
och en bild från Polen. Jag älskar dig Kajsa ♥ du har alltid varit
min bästa vän!




Kommentarer
Postat av: Din fjantkajsa, ditt Stuprörerör <3

Haha så länge bilden får sig att skratta så kommer jag att tycka

om den men vidare snygg är den inte , o nä det var väl meningen att jag skulle fula mig, då har man ju något att skylla på iaf, haha :b jag älskar dig också, bästa vän<3

2010-05-30 @ 21:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0