Älskling

I helgen så var jag på kyrkogården.
Jag var i minneslunden och tände en lykta och
la ett hjärta. Ett hjärta som jag gjort själv, till min
älskling. Jag tyckte att det kändes bättre när det var
något jag själv gjort, det kanske inte blev så jätte fint
men det är till min älskling och det är något jag lagt ner
tid på. Det var skönt att stå och göra iordning hjärtat.
Jag saknar honom så himla mycket men det känns inte som
att tiden har gått. Jag önskar bara att jag skulle få träffa
honom igen och berätta hur mycket jag älskar honom ♥

Jag var hos mormor också, det var lika fint som vanligt.
Morfar är duktig han ♥


Mitt hjärta till min älskling ♥

Det andra la mamma och pappa.


Kommentarer
Postat av: tjolahopssansa

Han vet och känner din kärlek kommer alltid göra det även om han inte är i jordelivet...

Du kommer o träffa han när det är DIN tid att lämna jordelivet och det är inte än...

Du kommer ju aldrig GLÖMMA honom du kommer och lära dig och leva med den sorgen och saknade och det blir lättare och lättare men det betyder inte att du har GLÖMT honom...



Du är stark modig ung kvinna....

2010-11-11 @ 20:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0