Feber

Imorse vaknade jag med feber, ont i halsen och snuva det
hör hösten och vintern till och det kan man leva med men
inte feber. När jag vaknade idag var jag blöt utav svett,
när jag vaknade nästa gång frös jag och har frusit sen dess.
Det är såååå mysigt!
Det här kunde jag väl fått på lovet jag har ju ändå inte gjort
något viktigt. Så idag har jag bara legat i sängen och haft
en körlektion. Det blir sängen resten utav kvällen också
för imorgon tänker jag gå till skolan oavsett feber eller inte.
Jag hoppas att ni har varit piggare än jag idag :)


Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Krya på Dig Tina.......

2010-11-08 @ 18:23:00
Postat av: Alina

Ha en fin kväll sötnos! =)

2010-11-09 @ 20:19:16
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0