Onsdag

Hurtig som jag är gick jag upp klockan 6 imorse för att
gå en halvtimma med Brolle :) Jag kände mig fortfarande
lite febrig men jag gick iväg till skolan iallafall.
I engelska B skrev jag någon övnings uppsats jag tror det
är för nationella, usch allt de där kommer ju snart!
Jag skulle egentligen träffat min jobbar kompis, älskade Birgitta.
Men hon vågade inte ut och köra i det hala och det förstår jag,
jag skulle bolla några idéer med henne för mitt projektarbete
men vi tog det på telefon istället. Så imorgon skall hon prata
med chefen om min idé och jag är verkligen supertaggad
på detta! Så imorgon vet jag. Imorgon har jag föresten min
halkkörning, jag är faktiskt lite små nervös...
Den börjar klockan 7 så jag ska hoppa in i duschen nu och sen
ut med Brolle och bumsa i säng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0