Onsdag

Idag har jag både hunnit med en körlektion och
sminkrådgivning. Jag gick upp imorse och gick en
halvtimme ute i regnet med Brolle sen la jag mig i
sängen med en hårinpackning i. Som vanligt fick jag stressa
ihjäl mig och när jag står utanför körskolan och ska ta den
där jävla cigaretten som jag verkligen längtat efter och som jag
inte hunnit med innan då är de ju jävligt självklart att jag inte
har lagt tillbaka tändaren i jackfickan efter att jag var ute o röka
sist. Så jag tuggade och tuggade på ett jävla tuggummi o klättra
nästan på väggarna, Johan sa till mig att till min nästa körlektion
så ska ja ha rökat innan. Jag förstår inte varför...

Sen sprang jag iväg till The Body Shop för en sminkrådgivning.
Det blev en lätt fräsch vardags make-up. Jag tycker jag ser ut
som vanligt. Men det var kul att testa nya produkter och unna mig
själv något, för det är jag värd. Tre saker fick jag iallafall med mig
hem som jag visar sen :)
Det har varit väldigt skönt att kunna gå i Converse idag utan att
tattueringen har skavt (Y) och jaa det är beroende framkallande,
jag funderar redan på att skriva en text bredvid hjärtat men jag
samlar fortfarande mod till rosorna. Kanske extra jobbigt för att det
faktiskt symboliserar något som är så himla starkt inom mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0