Torsdag

Vilken dag! Jag har tok städat i sex timmar! Jag har
till och med putsat bort alla Brolle näsor ifrån fönstrena.
Det är kliniskt rent i mitt rum nu och jag har också
tejpat lådor för min byrå vill ju tydligen inte hålla för
innehållet i den. Varför gör dom så mycket plats om det
inte håller? Det är samma med väskor, stora väskor rymmer
mycket men dom håller inte. Totalt värdelöst.
Brolle har legat ute i hallen och kollat på :)

Efter min städning så unnade jag mig en sen fika på stan
med Elisabeth :) Det var mysigt!
Det var någon som undrade hur mycket min tattuering
kostade och jag betalade 500 kronor för den :)
Imorgon står plugg och sätta upp tavellist på schemat.
Jag hoppas att ni har haft samma energi som jag idag ♥
Det har känts som en helt vanlig dag idag, Robins saker
står där dom brukar stå och hans kläder i hans del utav
garderoben. Precis som att dom väntar på att få bli använda
och kastade lite här och var... Men det känns tryggt för stunden.
Jag saknar honom ♥
Mamma ska iallafall köpa ett present kort på mina ringar för
att jag har varit så duktig idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0