God morgon

Mamma kom hem och väckte mig vid halv tolv. Så ikväll ska jag bums i säng klockan nio för imorgon måste jag gå upp tjugo över sex! Tidiga morgnar är inte min grej...
Jag gick upp och slängde i mig lite frukost sen kilade jag och Brolle till skogen. Skogen kändes så grå och dyster idag, inte alls rogivande som det brukar. Geggigt och blött överallt också så nu vill jag ha lite snö som livar upp det! Jag älskar att gå i skogen och det gör Brolle också han är jätte trött när vi kommer hem för det finns så mycket att nosa på. Men han får bara gå i skogen med mig då den första frosten har varit så jag är hundra på att det inte finns några ormar. Sen är det mamma och pappa som får ta skogspromenader med honom :) Tur att alla inte är lika rädda som jag!
Idag ska inte jag göra någonting, bara fixa med lite kort som ska på framkallning :)
Ha en bra dag ♥


Innan utgång i Lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0