Snuvig

Jag har varit snuvig sedan igår men börjar bli lite bättre, ska ju jobba imorgon och då kan jag inte nysa och snyta mig stup i kvarten! Näsan rinner ännu men nysningarna blir färre (Y) Jag har legat i sängen sedan jag vaknade och börjar bli väldigt uttråkad nu. Funderar på om jag ska iväg till stan och kika på rean som jag inte gjort ännu eller om jag ska pyssla med något här hemma. Skulle behöva tvätta och plocka iordning. Alla mina "flytta hemifrån" saker är överallt i huset. Hittade en billig lägenhet idag, typiskt att den nästan låg i industiområdet. Där vill jag inte bo!
Tänkte lägga upp lite kort om året som gått lite senare skall bara hitta min hårddisk med bilderna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0