Städat

Nu har jag städat mina garderober, jag var illa tvungen mina kläder fick inte plats. En är helt klar och två är halvklara, sen har jag byrån också. Jag har rensat ut massor med kläder, tre papperspåsar med plastpåsar i. Haha beror på att jag är så lat för när jag handlar tar jag ur det jag köpt och slänger in påsen i garderoben. Det blev två påsar med bara bindor och tamponger också, det var ett jävla förråd jag hade! Jag köpte på mig när jag satte in spiralen för då var det ju min vardag men när Robin dog och jag gick ner i vikt så fort så slutade blödningarna tidigare än väntat. Jag hittade en massa gamla spel som jag hade när jag var liten och en massa skräp. Enda som inte städas är Robins låda, den får vara som den alltid varit ♥
Bild får ni se när jag är helt klar! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0