I Fredags

I Fredags hade vi tjejkvällen, jag kom inrusande till Kajsa
i sista sekund men Elvira och Annika var inte där. Tack och lov
så slapp jag va sist :P Ganska bra på det annars.
Vi satte på Let´s Dance på tv och jag och Elvira ställde oss
i köket och började göra iordning maten, Kajsa dukade och Annika
gjorde sin goda guacamole (stavning?). Fin glasen åkte fram och
jag tog mig ett glas vin, smaskens! Det där med och kolla på Let´s
Dance gick åt pipan så vi åkte iväg till bowlingen och tog en cider.
Sen tackade jag för mig och gick hem och la mig i min säng :)
Jag var inte mer trött än vanligt på lördag morgon, härligt!
Det är så mysigt med tjejkvällar men det händer alldeles för sällan. ♥


Elvira fick steka färsen :)


Mina fina tjejor :) Den oseriösa bilden var sötare än den andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0